Zdrowie a malzenstwo

następny post »
From: "M" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Zdrowie a malzenstwo
Date: Sun, 19 Feb 2006 07:22:28 +0100

Witam serdecznie,
Mam dziewczyne, w ktorej jestem bardzo zakochany z wzajemnoscia ;) Bardzo mi
na niej zalezy dlatego gdybysmy chcieli zawrzec zwiazek malzenski nie
chcialbym jej narazac na jakies niebezpieczenstwa lub rozczarowania. Stad
tez moje pytania... Jakie badania nalezaloby wykonac abym wiedzial czy nie
jestem chory na zadna chorobe weneryczna, nie jestem nosicielem HIV (nie mam
zadnych podejzen ale ostroznosci nigdy za wiele), nie jestem bezplodny, itd.
(chodzi mi glownie o choroby zwiazane z ukladem rozrodczym). Jest to dla
mnie o tyle wazne ze moja dziewczyna bardzo lubi dzieci i wiem jakim
cierpieniem byloby dla niej gdyby nie mogla ich miec. Dlatego prosilbym o
podpowiedzenie jakie choroby bylyby w tej sytuacji przeszkoda, ktore sa
uleczalne, jak wygladaja badania i gdzie je mozna zrobic, jak bardzo sa
szkodliwe i czym groza, jaki bylby koszt ich leczenia i w jaki sposob...
Dodatkowo chcialbynm zapytac o cos takiego jak rozne grupy krwi. Slyszalem
kiedys ze jezeli grua krwi partnerow jest inna wtedy moga byc problemy z
zajsciem w ciaze... Jak to jest na prawde?