Zez pourazowy - operacja oczu - gdzie ?

następny post »
From: "Maciej Sarzala" <s...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Zez pourazowy - operacja oczu - gdzie ?
Date: Sat, 10 Jul 2010 14:44:21 +0200

Witam grupowiczów

Jestem po bardzo poważnym wypadku komunikacyjnym w wyniku którego wystąpił u
mnie zez pourazowy powodujący podwójne widzenie. Chciałbym zrobić korekcję
zeza i wiem że to jest możliwe, lecz wszędzie do tej pory gdzie trafiłem
były to szpitale ,,jednego dnia". Nie jestem zainteresowany zabiegiem w takim
miejscu gdyż wiem że zabieg ten jest w znieczuleniu ogólnym a w takiej
sytuacji chciałbym być bardziej zabezpieczony w razie czego.
Chciałbym znaleźć zwykły okulistyczny oddział szpitalny w którym robią
zabiegi tego typu - korekcja zeza.

A może taki zabieg warto wykonać za granicami kraju ?

Jeśli ktoś wie gdzie robią takie zabiegi (w Polsce lub za granicą) w
normalnym szpitalu lub ma jakieś doświadczenia z tego typu operacją bardzo
proszę o informację oraz podzielenie się swoimi doświadczeniami.

Z góry dziękuję

Pozdrawiam
Paweł

5266 (20100709) __________