głowa boli - od oczu??

następny post »
From: "izab" <i...@w...o2.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: głowa boli - od oczu??
Date: Fri, 3 Sep 2004 11:07:30 +0200

Od kilku dni boli mnie głowa praktycznie cała: raz skronie
potem tył głowy. Nie pomagają ani tabletki
przeciwbolowe ani zwyczajna kawa. Podejrzewam, ze
ból spowodowany jest noszeniem okularów. Od wtorku
lecze ropne zapalenie spojówek w zwiazku z czym odstawiłam
soczewki. Szkła okularów mam nieznacznie słabsze niz wada
wzroku. Czy to moze byc przyczyną??
Poza tym podczas badania przez okuliste stwierdzono u mnie
zmiany na tarczy (?) oka. Pytano czy w rodzinie bywały
przypadki jaskry, zalecono czestsze wizyty okulistyczne.
Co to ma oznaczac? Mam 32 lata, fakt, ze źle widze, jestem
krótkowidzem, źle reaguje na duze oswietlenie oraz gorzej
widze wieczorem. Czy rzeczywisie grozi mi jaskra??
iza