gojenie oparzenia 2 stopnia (?)

następny post »
From: "Agata" <a...@s...wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: gojenie oparzenia 2 stopnia (?)
Date: Tue, 5 Jul 2005 21:53:26 +0200

Witam serdecznie,
wczoraj moj synek (15 miesiecy) oparzył sobie udo gorącym żelazkiem. (...)
bardzo ciężko mi o tym pisać....
Lekarz określił ranę jako oparzenie 2 stopnia. Rana jest wg mnie rozległa.
Zmieniamy opatrunek raz dziennie. Synek dobrze znosi te zabiegi, daję mu
dodatkowo łyżeczkę Ibufenu.
Bardzo mnie cieszy fakt, ze chyba go nie boli ta rana. Nie wygląda na
marudnego, w nocy śpi normalnie.
Czy to nie świadczy o martwicy? Pytam, bo czytałam jakies artykuły w
sieci...
Interesuje mnie jak wyglądają kolejne etapy gojenia rany oparzeniowej.
Dzisiaj lekarz zdjął martwy naskórek.
Ile czasu może trwać okładanie nogi tym "silikonem"? Czy teraz będą się
robiły strupy, czy będzie się coś wydzielać? Ile czasu może trwać gojenie.
Czy będzie to jeszcze bolało? Trudno jest pewnie odpowiedziec na te pytania
bez widocznej rany, ale bardzo proszę o kilka zdań.
Agata