problemy z pecherzykiem zolciowym, i inne takie

następny post »
From: "kuku" <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: problemy z pecherzykiem zolciowym, i inne takie
Date: Fri, 24 Oct 2003 19:43:08 +0200

Witam
Prosze o opinie lekarzy, otoz od dlugiego czasu zmagam sie z roznymi
problemami zdrowotnymi. W tym z zapaleniem pecherzyka zolciowego, grzybica
ukladu pokarmowego, zespolem zatokowo oskrzelowym i paroma innymi.
Obecnie moj lekarz gastrolog zapisal mi kuracje 15 dniowa lekiem Cipronex na
zapalenie pecherzyka, a ponadto flukonazolem na grzybice. Ostatnio
pobolewania w prawym podzebrzu wrocily, mimo stosowania lekow scisle z
zaleceniem lekarza.
Jestem juz mocno zmeczony nieustanna walka z chorobami jakie mnie gnebia od
paru lat, mocno utrudniajac mi zycie zawodowe i prywatne, prawde mowiac
stracilem juz nadzieje ze sie wylecze i pozyje jeszcze troche :-/.
Anyway, czy sa jakies szanse ze wylecze ten zakichany pecherzyk i ze jakos
jeszcze normalnie pofunkcjonuje? Czy moze mi go wytna i bede musial do konca
zycia ciagnac na diecie? Dodam, ze nie pije alkoholu, nie pale, odzywiam sie
skromnie, malo tluszczu, miesa, itd. Jedynym nalogiem jaki mam jest kawa,
wypic musze szklanke dziennie inaczej mam silne bole glowy. No i zyje w
ciaglym stresie :( to takie kolko graniaste, jak nie bede pracowal to nie
bede mial pieniazkow, jak nie bede mial pieniazkow to sie nie bede mogl
leczyc jak nie bede zdrowy to nie moge wydajnie pracowac....
Badanie USG wykazalo pogrubienie w kilku miejscach scianek pecherzyka.
Ponadto badania krwi i moczu wykazaly przewlekly stan zapalny, o ile dobrze
zrozumialem wyjasnienia lekarza, swiadczy o tym nienormalnie powiekszony
poziom bialych cialek we krwi. Ten stan zapalny wiaze z zatokami, a ostatnio
z pecherzykiem.