robaki? u dorosłego [26 lat] i małego [6 miesiecy]

następny post »
From: Jerzy MJ <j...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: robaki? u dorosłego [26 lat] i małego [6 miesiecy]
Date: Tue, 04 May 2004 12:01:42 +0200

Cześć.

Mam duży problem [mam 26lat]. Od pewnego czasu po wypróżnieniu czuję
mocny swąd i pieczenie w "tamtych" okolicach. Zaczeło się może dwa
tygodnie temu. Na początku było to raz na 3-4 dni, teraz mam prawie
codziennie. Podczas wypróżniania prawie nic nie boli, ale najgorsze są
godziny (wczoraj prawie cały dzień!) po wyjściu z toalety. Swędzenie nie
daje spokoju, czasem człowiek chce się wściec!

Co najgorsze zauważyłem u mojego syna [6 miesiecy] że ostatnio ma bardzo
niespokojne noce. Szczególnie ostatnia - ma zamknięte oczy ale wierci
się na okrągło (głównie 4-ta rano i okolice).

Czy powyższe oznaki mogą być objawami jakiś owsików czy czegoś podobnego
? Myślałem o hemoroidach, ale przecież nie czuję bulu w trakcie,
swędzenie rozpoczyna się po.

Coś kupić na to czy iść do lekarza? Potrzebne jest skierowanie od
rodzinnego ?

pozdrawiam
j...@p...fm - wyrzuć kropkę z je.rzy - antyspam