skrecenie kolana

następny post »
From: "M" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: skrecenie kolana
Date: Fri, 23 Jan 2004 19:13:31 +0100
Sender: m...@p...onet.pl@195.117.149.194

Witam!

Wczoraj mialam na nartach maly wypadek - przewrocilam sie i nie wypiela sie
narta, przez co doszlo do skrecenia kolana i cos mi tam strzykło. Nie bolalo
na tyle zebym nie mogla chodzic, nie zauwazylam takze zadnej opuchlizny,
wiec nie poszlam do chirurga. Jedynie przy probie skrecenia nogą na zewnatrz
bolalo. Dzis rano pojawila sie mala opuchlizna i kolano juz mnie bolalo
mocno przy chodzeniu.
Chirurg stwierdzil ze to tylko skręcenie kolana bez urazu typu przestawienie
łąkotki i bez naderwanych sciegien i wiazadel. Powiedzial ze jest jakis
wysiek. Zalozyl mi gips na 3 tyg. Czy to wystarczy? Czy tez moze nie
potrzeba gipsu na aż tak dlugo? Czy jest szansa ze pojezdze na nartach
jeszcze w tym sezonie???