syf na posladku

następny post »
From: p...@a...com (Pawel)
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Date: 25 Aug 2004 20:23:48 GMT
Subject: syf na posladku

Witam.

Pogooglowalem i niestety nie znalazlem rozwiazania wiec pisze :-)

Problem - krosta/syf na posladku - boli.

Wczoraj zaczal mnie tylek bolec, pomyslalem ze gdzies sie obilem bo i bol byl
taki jak przy siniaku.
Dzisiaj rano jednak na posladku wyrosla mi krosta. Pomyslalem, ze pozniej
wycisne i polecialem do pracy.
Wrocilem i przyjrzalem sie dokladniej tej kroscie, w kolo niej pojawilo sie
zaczerwienione kolko o srednicy paru cm. Z wciskaniem chwilowo sie wstrzymam.
Czy ktos wie co to moze byc i jak z tym wlaczyc ? Mam nadzieje, ze jakas masc
rozwiaze problem.

Prosze o pomoc... nie wygodnie siedzi sie na jednym posladku :-)

--
Pawel z obolalymi czterama literami