DNV ?

następny post »
From: Slawek <s...@-...krowka.mu>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: DNV ?
Date: Sun, 30 Nov 2003 20:19:41 +0100

Witam

"Dawno, dawno temu" w lutym tego roku poczulem sie zle (czasem i wczesniej
nie bylo dobrze ale nie az tak) - cisnienie 220 na ilestam (nie pamietam,
zgubilem juz dawno karte informacyjna). Czulem sie jakbym zaraz mial
zemdlec i stalem otwartym oknie oddychajac tym mroznym powietrzem,
wyczekujac przyjazdu panow z literka 'R'. Dano mi jakies zastrzyki,
zrobiono EKG i przepisano jakies srodki uspokajajace + stilnox na noc.
Pamietam tez jako rozpoznanie 'DNV' z ktorego nic nie rozumialem (i do tej
pory nie rozumiem). Wyslano na przerozne badania (usg wszystkieigo co sie
da, krew itd, prostata - komplet;) ), ktore to okazaly sie 'ok'. Zjadalem
te tableteczki, zapisywalem cisnienie 3x dziennie, po miesiacu kazano
odstawic leki i zyc sobie dalej. PO jakims (2miesiace moze) czasie zaczelo
sie... Lęki zwiazane ze stanem zdrowia, najczesciej zwiazane z sercem i
watroba (tak jakos sobie 'wybralem') - bylem w stanie sie doprowadzic do
omdlenia samymi myslami. Poszedlem do lekarza a tu znowu DNV, tym razem w
pelnej formie (dystonia costam costam, nie pamietam jak sie to pisalo) -
wygooglowalem z tego jakies zaburzenia neuro-wegetatywne. Ale tak
naprawde... CO TO JEST ? i co moge z tym zrobic bo nie chce mi sie jadac
tylko lekow ktore pomoga na nastepne 2miesiace.... Juz zdazylem wyladowac
prawie na stole operacyjnym o usuniecie wyrostka ktore 20min przed
pokrojeniem mnie okazalo sie niczym....
Moze jestem juz wariatem ale lekarze nic nie mowia, to mzoe tu ktos mi cos
powie - wstyd mi juz czasem dzwonic nocami do FALCKa z glupimi pytaniami
jak slysze 'a, pan dzwonil 2dni temu'.

S.