Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Jak wpisacsię do rejestru braku zgody na pobranie narządów ? Odp: Jak wpisacsię do rejestru braku zgody na pobranie narządów ?

Odp: Jak wpisacsię do rejestru braku zgody na pobranie narządów ?

Data: 2002-02-20 20:50:16
Temat: Odp: Jak wpisacsię do rejestru braku zgody na pobranie narządów ?
Od: "India" <I...@p...onet.pl>

Drogi Jacku,
Waldim nie wywiera na Tobie żadnej presji, tylko prubuje Ci coś uświadomić.
Wyobraź sobie sytuację: jesteś ciężko chory, jedyne co może ocalić Ci życie
to przeszczep ważnego narządu (serce, nerka itp).Leżysz w szpitalu, lekarze
nie dają Ci już większych szans..... W pewnym momencie podchodzi do Twojego
łóżka ordynator i mówi "proszę pana, jest dawca!!! Niestety musimy pertrakto
wać z rodziną, bo nie zgadzają się na pobranie serca". Zdajesz sobie sprawę,
że każda minuta przybliża Cię do przejścia na tamten świat, a Ty jesteś młod
y, masz tyle do zrobienia, chcesz żyć..........
I co jakbyś się czuł?

A tak jeszcze na koniec, co Ci po Twoim ciele po Twojej śmierci. Pobiorą org
any jeśli będą mogli ocalić czyjeś życie, potem pochowają Cię z należytą gon
ością.

Radzę pomyśleć...

Użytkownik Jacek <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjny
ch napisał:1...@p...katowice.sdi.tpnet.pl.