[Okulistyka] Farfocle przed oczami

następny post »
Data: 2007-05-01 14:45:03
Temat: [Okulistyka] Farfocle przed oczami
Od: "..::Dangerous Dan::.." <d...@W...pl>

Witam,

Ostatnio bardzo duzo (kilkanascie godzin dziennie) spedzam przed
komputerem i nie bardzo poki co moge to zmienic ;-/

Jakis czas temu zauwazylem, ze przed oczami pojawily mi sie takie
farfocle polprzezroczyste, przemieszczajace sie w strone, w ktora
kieruje wzrok. Szczegolnie widoczne sa na jasnych, dobrze oswietlonych
powierzchniach. Czytalem juz co nieco na ten temat, ale do okulisty bede
mogl wybrac sie dopiero po dlugim weekendzie.

Poki co chcialbym sie zapytac, czy mozliwe, ze te farfocle sa wynikiem
siedzenia przed kompem zbyt dlugo i czy znikna jak dam odpoczac oczom od
komputera? Czy mam sie przygotowac psychicznie na cos powazniejszego?

Wczesniej nigdy nie mialem takich farfocli przed oczami. Mam 25 lat
jakby co.

Paweł