Re: 28 lat "integracji".

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: 28 lat "integracji".
Date: Mon, 10 Jul 2017 20:35:16 -0500

"Kviat" wrote in message news:59640cf2$0$15203$65785112@news.neostrada.pl...

> zaiceańską - jak oceniasz fakt, że Prezydent USA udał się
> w swojej podróży NAJPIERW do Polski,
> Bo mu mentalnie bliżej do Kaczyńskiego i do ludu pislamskiego.
> Wiedział jak go przywitają w bardziej demokratycznym państwie
> z obywatelami o większej świadomości.

A poza tym, w jakimś mniej-ważnym państwie trzeba spędzić
ten pierwszy, trudny dzień po przelocie z USA do Europy
i związanej z tym zmianie strefy czasowej o 6-7 godzin,
wyspać się i wyzdrowieć z "jet lag" przed ważniejszymi
spotkaniami np spotkaniem z kumplem Putinem.

Nie zaprzeczam w żadnym razie żadnym faktom
ani nie deprecjonuję dużej roli Polonii w USA
stwierdzając niekwestionowaną prawdę, że w każdym
społeczeństwie, również wśród Polaków, będzie jakiś
tam procent złodziejaszków, oszustów i rzezimieszków.
Nie jesteśmy "narodem wybranym", mamy swoich
oszustów, i Ty wiesz o tym najlepiej bo nawet w swojej
własnej wsi boisz się kupić mleka czy sera od byle kogo
bo wiesz, że będzie oszukane... Zastanów się dlaczego.

Piękne to było tylko to, jak powitała Trumpa pani Dudowa.

> Tak ci się tylko wydaje :) Trump ma gdzieś Polonię, a już na pewno
> biedniejszą część. Przecież on tu przyjechał interesy robić, a nie
> dlatego, że kocha Polaków.... O naiwności :):)

Dokładnie tak! I do tego SWOJE interesy i interesy swoich kolesiów.
I podziękować kumplowi Putinowi za pomoc w wyborze go na
prezydenta, bo udział Rosji w papraniu rączkami w amerykańskich
wyborach jest już dziś faktem bezdyskusyjnym.

> Ty chyba widziałaś jakiś inny przyjazd, albo przyjazd innego prezydenta
> :):)

ALT-R, mówiłem Ci... oni żyją w "alternate reality".

> http://pikio.pl/wp-content/uploads/2017/07/pjimage.j
pg
> Znajdź różnicę i zgadnij, który z tych prezydentów ma większy
> szacunek do Polaków.

No co Ty...
Żeby nie wiem co Obama zrobił to jest spalony na starcie, bo czarny!
Mógłby flagą polską się owinąć i nogi JPII całować codziennie - nic z tego.
U XL-ki napewno zbiera dodatkowe baty za swe drugie imie: Hussain
i tego że chodził do muzułmańskiego przedszkola gdy mieszkał jako
mały chłopiec w większości-muzułmańskiej Indonezji. Spalony! :-)