Re: Burito?

Data: 2000-10-12 10:44:53
Temat: Re: Burito?
Od: g...@o...pl-NOSPAM (Grzegorz Janoszka)

Nawiązując do postu z Wed, 11 Oct 2000 16:32:15 +0000 autorstwa Paul Urstein
(p...@p...ch):
: Na wakacjach wszystko smakuje inaczej, jakby nawet i lepieji! Kiedy
: bylem po raz
: pierwszy w Nowym Jorku (1972 albo 73) zjadlem hot dog'a z kapusta
: kiszona....Przez pewien czas bylo to dla mnie kolosalnym jedzeniowym
: wspomnieniem. Dzisiaj chyba bym uciekl.

A ja bardzo lubię hotdogi z kiszoną kapustą :)

--
Grzegorz Janoszka

Na newsy pisze calkowicie prywatnie.
Gdy mi odpowiadasz, wytnij "-NOSPAM" z adresu.