Re: Chłopiec w damskiej szatni.

From: "Baranska" <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci,pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Chłopiec w damskiej szatni.
Date: Sat, 23 Sep 2006 22:13:21 +0200

Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
news:45144BD6.8CA753F7@wilno.pl...

> od drugiej? pomijajac swego rodzaju zachowania kobiet, dosyc czasem
> bezposrednie, co mogloby zniechecic do intymnosci, nie sadze aby to
> moglo wplynac na jego plciowosc czy cos w tym rodzaju

Bezpośrednie, w szatni na basenie? Daj jakiś przykład, bo może zachowuję sie
bezpośrednio, nie wiedząc o tym ;-)

A poważnie - w życiu nie puściłabym Filipa samego do męskiej szatni.
Pomijając ekstremalne zagrożenie zboczeńcami (sorry za bezpośredniość),
podejrzewam, że mój pieniek utkwiłby zaraz za drzwiami szatni.
Ostatnio uparł się, że w kinie pójdzie do męskiej toalety (byłam sama z
dziećmi). Poszedł. Ja w ekspresowym tempie wypadłam z damskiej i co widzę
... pieniek z nie do końca naciągniętymi spodniami wyszedł z męskiej,
twierdząc, że 'tam nie ma żadnego ludzia i ja się boję' :-)

Dodam, że zdarzają się w damskiej szatni chłopcy ok. 5, 6-cio letni i do
głowy by mi nie przyszło, żeby protestować. Po prostu uznalam, że jak
przychodzą z mamą, to znaczy, że są za mali, żeby sami mogli się obsłużyć.

Aga, Paulina (10l 3m), Filip (5l 3m)