Re: Chłopiec w damskiej szatni.

Data: 2006-09-23 20:16:09
Temat: Re: Chłopiec w damskiej szatni.
Od: "Nixe" <n...@f...pl>

W wiadomości <news:ef41lm$i9e$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> oczywisxcie, jednak bezmyslnie nie bedzie sie patrzyl.

No to się będzie patrzył "myślnie".
I co w związku z tym?
Podobnie by się patrzył, gdybyś nie miała zębów na przedzie albo fioletowe
włosy.

> dzieci sa od poczatku zycia istotami sekuslnymi i jesli
> chcesz mi wmowic, ze to _tylko_ dzieci bezplciowe to daruj sobie.

Boże drogi, jaki Ty masz dar rozumienia dziewczyno ...
Przecież napisałam wyraźnie, że odczuwa swoją płciowość, swoją odmienność,
ale nie odczuwa podniecenia na widok starej baby w wieku swojej matki.

> jego mama myla sie z nim pod prysznicem, albo lazila gola w laziecne
> kiedy on np myl zeby.

W takim razie widocznie coś z nim było nie tak, bo chłopcy w tym wieku po
prostu nie zachowują się w taki sposób. Tak samo, jak 5-letnie dziewczynki
nie dostają wypieków na twarzy na widok męskich penisów.

> to czemu im nie powiesz to co teraz mi- przeciez to tyyylko dziecko.

Komu tego nie powiem?
Czy Ty w ogóle zrozumiałaś coś z tego, co napisałam?

> btw jak widze empatia Ci sie zmienila kiedy syna urodzilas......

Jak wyżej. Czy możesz to rozwinąć?

> lol jak zwykle Nixe sama wysnuje wniosek, wsadzi go do czich ust i
> sama pozniej na ten temat pisze. :))))))))

Tak, oczywiście, to ja pisałam o podnieceniu małego chłopca na widok kobiety
i ja napisałam o 6-latku, który ogląda z wypiekami gazety z "gołymi babami".
Szkoda słów po prostu.

> wybacz ale mamusie sa najzwyklej na swiecie slepe.

Oczywiście, z wyjątkiem Ciebie, o nieomylna :-/

> dotyczy to i mamus dziewczynek i mamus chlopcow. w tym watku slepe sa
> mamusie synkow.

Nieno jasne, naturalnie, oczywiście. Ty, jako matka dziewczynki, lepiej
wiesz od nas, matek chłopców, co czują_nasi_synowi, jakie są ich codzienne
zachowania, reakcje, uczucia, zainteresowania. No jakże ja mogę w ogóle
spierać się z Tobą w tych kwestiach.

Jak daleko jeszcze posuniesz się tych nonsensach?

--
Nixe