Re: Chorobliwa milosc

From: "x" <y...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Chorobliwa milosc
Date: Sat, 9 Sep 2006 16:52:15 +0200

> momencie, dziewczyna się załamała, zaczęła mnie szantażować emocjonalnie
> (nie wiem czy umyślnie czy nie, raczej nie), płacze całymi dniami, mówi że
> się potnie, że już nigdy nikogo nie bedzie miała itp. Do mnie wydzwania
> jej matka i namawia mnie żebyśmy byli dalej razem (bo stały

wiesz, kilka lat temu to samo przeżywała moja przyjaciółka. Chyba m.in. to
wspomnienie skutecznie zablokowało mi uczucia do facetów. Pamiętam co wtedy
krzyczała leżąc na chodniku "dlaczego on ze mna nie porozmawia"...
Może spotykaj się z nią przez kilka dni, niech dziewczyna oswoi się z
sytuacją kiedy jesteś dla niej już tylko "kolegą", rozmawiajcie na różne
tematy, m.in. delikatnie dlaczego nie chcesz z nia być - bo tego tematu
pewnie nie unikniesz. Wiesz... co innego, gdy gwałtownie odcinasz znajomość
(zwłaszcza jesli spędzaliście ze sobą dużo czasu), a co innego jak stopniowo
oswajasz ją z sytuacją - siedzimy razem, ale nie mozesz mnie pocałować.
Nie obiecuj bycia razem, ale niech ma świadomość, że zobaczy Cię jutro,
pojutrze itd. Niech wie, że jesteś mimo, że nie tak samo jak kiedyś.
Po prostu bądź jej dobrym kolegą.
Może źle radzę, ale myślę, że taka terapia przyniosła by dobre skutki.

pozdrawiam,