Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Paulinka <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Ciekawostka
Date: Wed, 26 Sep 2012 21:48:24 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 42
Message-ID: <k3vm68$rpa$1@node1.news.atman.pl>
References: <k3vipr$p66$3@node1.news.atman.pl> <k3vk2c$brh$1@usenet.news.interia.pl>
<k3vko1$p66$4@node1.news.atman.pl> <k3vm2a$42q$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 78.31.214.11
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1348688904 28458 78.31.214.11 (26 Sep 2012 19:48:24 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Sep 2012 19:48:24 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
Thunderbird/3.1.2
In-Reply-To: <k3vm2a$42q$1@mx1.internetia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:641180
Ukryj nagłówki
W dniu 2012-09-26 21:42, kali pisze:
>
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:k3vko1$p66$4@node1.news.atman.pl...
>> W dniu 2012-09-26 21:12, Stokrotka pisze:
>>> Mi sięt o lizanie śmietany bardzo nie podobało uważam,
>>> że konsekwencje są dużo za małe:
>>
>> Wtręt o salezjanach był poboczny, ale ok.
>>
>>> -za poniżanie dzieci,
>>> -za uczenie złej zabawy tak by za kilka lat wogule nie umiały się bawić
>>> i jedyną rozrywką pozostanie flaszka - bo to że zlizywanie śmietany z
>>> kolan same wyczują , że jest złe,
>>> -za propagowanie fali,
>>> -za dwuznaczne używanie śmietany z puszki mogacej zawirać gaz
>>> rozweselający (jest używany do śmietany w puszce i dawniej uznawany za
>>> rakotwurczy ),
>>> ale myślę to samo co ty w tym miejscu:
>>> to ciągłe molestowanie to polowanie na czarownice.
>>
>> Otrzęsiny/oczepiny same w sobie są IMO głupie, dwuznaczne, mające
>> czasem cechy fali, poniżania. Po co to komu?
>
> Cialdini "Wywieranie wpływu na ludzi"
> rozdz.3 "Zaangazownie i konsekwencja"
>
> W skrócie :
> im coś wymaga wiekszego trudu by to osiagnąć
> tym to coś ( grupa - szkoła) jest potem bardziej cenione
>
> w ten sposób - nawet banalna grupa/szkoła
> zyskuje dodatkową wartość w oczach tych
> co się zangażowali w celu przejścia tego procesu
>
> :)))
Zważ na indywidualne predyspozycje.
--
Paulinka
|