Re: Co diabły i Diabły powinny zrozumieć

Data: 2019-07-14 11:26:24
Temat: Re: Co diabły i Diabły powinny zrozumieć
Od: Trybun <M...@j...ru>

W dniu 09.07.2019 o 03:47, j...@o...pl pisze:

> pisałem to demonom i ludziom przez nie oopanowanym, nie zauważyłeś?

Nie, ja to odebrałem jako przytyk dla ludzi którzy znajdują upodobania w
znajdowaniu rozkoszy jakie może dawać życie.

> żaden wasz obopólnie "uzgodniony" seks nie obraża Boga.

Nie chodzi tylko o seks, ale jeżeli już o tym wspomniałeś to dlaczego
dla tzw ludzi wiary kobieta która nie jest dziewicą jest postrzegana
jako "nieczysta"?

> Intencje Boga są zawsze dobre, zamiary zresztą też, bo jest to jednoznaczne.
> Reasumując: w twoim podsumowaniu mnie tkwi sprzeczność, toteż nie da się do tego
odnieść.

> pozdrawiam,
> jacek

A więc - dlaczego nie - "Róbta co chceta"?