Re: Co diabły i Diabły powinny zrozumieć

Data: 2019-07-15 06:05:09
Temat: Re: Co diabły i Diabły powinny zrozumieć
Od: j...@o...pl

W dniu niedziela, 14 lipca 2019 11:26:21 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> Nie, ja to odebrałem jako przytyk dla ludzi którzy znajdują upodobania w
> znajdowaniu rozkoszy jakie może dawać życie.

Bo był to też przytyk dla sybarytów, co jest tożsame z opanowaniem,
o którym pisałem.

> Nie chodzi tylko o seks, ale jeżeli już o tym wspomniałeś to dlaczego
> dla tzw ludzi wiary kobieta która nie jest dziewicą jest postrzegana
> jako "nieczysta"?

Nie, nie jest nieczysta, ale osobiście wolałbym żenić się z dziewicą.
Aby zrozumieć Miłość, trzeba przeżyć parę lat; wówczas wiesz, że pozwoliłbyś
bez urazy swojej żonie pokochać się z kimś innym, skoro sprawiłoby jej to
przyjemność.
Niestety nie wiem jakie to miałoby obopólne skutki, bo dzięki Bogu mam taką żonę,
która jest bardzo tradycyjna sama z siebie i głęboko wierząca, choć nie zawsze
słusznie;
tzn. patrzy bardziej, podobnie jak Kościół, na tradycje wiary, aniżeli na jej istotę.

> A więc - dlaczego nie - "Róbta co chceta"?

Dlatego, że za ,,mata tableta i róbta co chceta" nie da się ludzi kupić, by łupić.
Dlatego, że ,,róbta co chceta" nie przystaje do przypadku np. mojej szanownej
małżonki,
ani szeregu innych niewiast, które facetom takie przyjemności miałby za złe.
Dlatego, że Jak Oś ewolucja wraz z Bogiem dała błony dziewicze kobietom,
a nie nam, i to trzeba rozumieć, jeśli ktoś chce zrozumieć proste różnice i
prawidłowości.
Dlatego, że Ty być może masz już taką Miłość, która dopuszcza daleko idące
poświęcenie,
które wówczas całkiem poświęceniem siebie dla kogoś nie jest, ale inni tego nie mają,
więc choćbyś dał swoje przyzwolenie, to dana osoba nigdy z tego nie skorzysta,
bo byłaby to dla niej, według jej zapatrywań, tragedia jej osobowości i nawet może
dobrze,
że tak jest.
To wszystko trzeba wziąć - jednocześnie - pod uwagę.

Natomiast o owsiakowym ,,róbta co chceta" nawet nie ma co deliberować, bo wiadomo
iż jest za pan brat z tymi, którzy starają się jak mogą, by pogorszyć stan
człowieczeństwa.

pozdrawiam,
jacek