Re: Czy dieta Kwaśniewskiego?

Data: 2007-08-19 06:48:22
Temat: Re: Czy dieta Kwaśniewskiego?
Od: "OlekK" <o...@o...au>

"Jeff" <j...@v...pl> wrote in message
news:050c.00000041.46c7cb15@newsgate.onet.pl...

> Czy mnie oczy myla, czy tez czegos nie rozumiem? Pozdrawiasz i
> przepraszasz
> faceta ktory sam uciekl do kraju gdzie panuje porzadek i prawo, a ktory w
> Twoim
> kraju popiera oszustow i szarlatanow i w ten sposob przyczynia sie do
> robienia
> kloaki z Twojego kraju?

Widzisz Andrzeju, zostałem przez Jeffa zdemaskowany. Muszę Ci sie przyznać,
że rzeczywiście uciekłem z kraju, bo grunt palił mi sie pod nogami. Wraz z
kolegami z kgb, nkwd, bezpieki i całą żydokomuną planowałem zagłade narodu
polskiego. Pierwszym etapem tej zagłady miała być dieta Kwaśniewskiego. Nie
będę pisał o dalszych etapach; są one napewno znane Jeffowi, który przejrzał
mnie na wylot.

> Z byka spadles? Przeciez on tez broni lajdakow opty_ pseudolekarzy, miedzy
> ktorymi sa tacy ktorzy uzywaja oberon do diagnozowania (czytaj: robienia w
> balona) chorych ludzi.

No przyznaj się, czy spadłeś z byka? Zapewne czytałeś moje posty w obronie
tych łajdaków. Wydawało mi się, że nikt się nie połapie w moich
zdradzieckich sztuczkach wyławiania błędów ortograficznych i innych, ale
Jeff przejrzał mnie na wylot.

> Ci zle leczeni ludzie, beda wymagali zwiekszonych wydatkow z panstwowego
> funduszu zdrowia, na wyciagnieci ich z chorob w ktore przez
> oszustow zostana wpedzeni i to ty bedziesz mi.nnymi za to placil, a nie
> Olus z
> Australii, ktory nawet na tej grupie pokazal kim jest i kogo popiera.

Jeff odkrył również mój pseudonim pod którym byłem znany jako porucznik
NKWD.

> Pogon tego drania, a nie pozdrawiaj go i nie przepraszaj, bo on pewnie i
> jakis
> inters z tego ma np. z tandentnymi suplemanetami austarlijskimi ktore
> wysyla do
> Polski, skoro glupa rznie na tej grupie i broni szralatanow wszelkiej
> masci.

Nie pozostaje Ci nic innego, jak tylko mnie pogonić.
Myślałem, że uda mi się prowadzić interes z dalekiej Australii posyłając do
kraju tandetne suplementy australijskie i kontynuować moje dzieło na szkodę
narodu polskiego i zarabiając na tym ciężkie pieniądze ale i tu Jeff mnie
odkrył i zdemaskował. Nie ma już dla mnie miejsca, ale myśłe, że juz
niedługo pociągnę z powodu tylu chorób jakich nabawiłem się na diecie
optymalnej. której sam w końcu padłem ofiarą.