Re: Czy należy kalać własne gniazdo?

Data: 2018-06-10 03:03:13
Temat: Re: Czy należy kalać własne gniazdo?
Od: j...@o...pl

W dniu środa, 30 maja 2018 11:05:39 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Normalnie. Kobieta na drodze to taki sam jej użytkownik, jak mężczyzna.

nie jest tak; tAK SOBIE TYLKO W PRAWIE NAPISALISCIE.
jesli byloby tak, jak piszesz, to dlaczego prawie zawsze wiem,
po okreslonym stylu jazdy, dla kierowcy dosc czesto nawet i bezpiecznej,
ale dla pozostalych uzytkownikow juz nie koniecznie,
ze za kierownica siedzi kobieta lub rzadko starszy mezczyzna,
a nie zwykly, powszedni kierowca.

> Nie
> potrafi jeździć, to won.

wlasnie o to chodzi, ze potrafi, tylko jakby inaczej.
i ja to po prostu rozumiem i nawet jesli cos tam nie tak,
to tylko potrafie usmiechnac sie serdecznie.
naprawde na zadne inne gesty wowczas mnie nie stac.

zreszta nigdy nie denerwuje sie na zadnych uzytkownikow drogi,
nawet tych demonow predkosci, powiedzmy. no, chyba ze ktos postapi
jak cham zwykly, jak jeden facet w zeszlym roku,
to wowczss i owszem.
albo jak ktos mi tirem z Elku do Olecka jedzie srodkiem drogi
lebo od pobocza do pobocza, lancuch mu iskrzy pod podwoziem,
to wowczas bylem wnerwiony i zadzwonilem na policje ze 20 lat temu,
bo wszelka wyrozumialosc ma tez niekiedy swoje granice,
zwlaszcza, gdy dany uzytkownik w sposob niewatpliwy zagraza zyciu
innych ludzi.

> Nie ma ŻADNEGO powodu do traktowania jej inaczej -
> lekce lub łagodniej. Jej błędy na drodze tak samo mogą kogoś kosztować
> życie, jak błędy męzczyzny.

przeciez nie o tym mowa; nietypowe, az zgodne z przepisami zachowanie
kobiet na drodze tez moze doprowadzic do tragedii.
sa powody by kobiety traktowac inaczej i bardziej serdecznie,
powody uwarunkowane i genetycznie pewnie, ale dziejowo najbardziej;
to faceci chodzili na zwierza i wyrabiali orientacje w terenie,
mierzenie sie z wszelakimi niebezpieczenstwami.

co Ty ikselkus, w niezamierzony fe-minizmm popadasz;)

> Jak Ci kobieta przejedzie dziecko, to mniej
> boli, czy jak?
> Więc nie wiem, o czym mówisz.

nie mowilem o zabijaniu na drodze kogokolwiek, ale o tym,
ze denerwowac sie na kobiete ze jakies nizrozumiale czy nietypowe manewry
wykonuje, to po prostu brakj wyobrazni i rozsadku.

wiesz, dzis np. jechalem ze szwagrem, i nagle samochod przed nami zwalnia.
stefan mowi "o co mu chodzi?" i juz caly zaczyna chodzic.
ja mowie "Kobieta za kierownica, nic wiecej".
po prostu ikselkus zawsze, moze prawie zawsze, po manewrach to wyczuwam.

powiem Ci jeszcze cos, co wez sobie do serca.
klaksonow ikselkus nigdy sie nie uzywa.
no moze raz NA 10 LAT, jesli zajdzie taka niby koniecznosc.

i to jest bardzo proste;
jesli masz czas na uzycie klaksonu,
nie bylo niebezpieczenstwa.

jesli jest naprawde niebezpicznie,
wykonujesz manewr i nie masz nawet skrawka czasu,
zeby zatrabic.

jacek