Re: Czy należy kalać własne gniazdo?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy należy kalać własne gniazdo?
From: XL <i...@g...pl>
<5b0a6b87$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<6...@g...com>
<5b0e695a$0$31362$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@g...com>
Date: 10 Jun 2018 09:11:55 GMT

<j...@o...pl> wrote:

> nie jest tak; tAK SOBIE TYLKO W PRAWIE NAPISALISCIE.

Prawo będzie Ci nagle bardzo potrzebne, kiedy coś się stanie (odstukać). I
po to jest. Wtedy i denerwować się też będziesz.

> wlasnie o to chodzi, ze potrafi, tylko jakby inaczej.
> i ja to po prostu rozumiem i nawet jesli cos tam nie tak,
> to tylko potrafie usmiechnac sie serdecznie.
> naprawde na zadne inne gesty wowczas mnie nie stac.

Jak Ci kobieta na drodze zmasakruje samochód albo (odstukać) Ciebie samego
czy bliską osobę, to odpowiednie ,,gesty" natychmiast wykonasz. Uśmiech
zniknie.

> przeciez nie o tym mowa; nietypowe, az zgodne z przepisami zachowanie
> kobiet na drodze tez moze doprowadzic do tragedii.
> sa powody by kobiety traktowac inaczej i bardziej serdecznie

NIE NA DRODZE.

> nie mowilem o zabijaniu na drodze

To zacznij. Dobrze radzę.

--