Re: DZieci w bloku dla emerytów

From: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: DZieci w bloku dla emerytów
Date: Thu, 27 Apr 2006 14:55:08 +0200
<e2573h$6c0$1@news.onet.pl> <e2585e$669$1@opat.biskupin.wroc.pl>
<44462728$1@news.home.net.pl> <e25htl$iiv$1@news.onet.pl>
<e288t7$m3u$1@news.onet.pl>
<j...@g...news.tpi.pl>
<e2isjd$4j3$1@news.onet.pl>
<j...@g...news.tpi.pl>
<e2nci0$ret$1@inews.gazeta.pl>
<j...@g...news.tpi.pl>
<e2och2$seb$1@inews.gazeta.pl>

In article <e2och2$seb$1@inews.gazeta.pl>,
"Asiunia" <a...@W...gazeta.pl> wrote:

> Problemem jest to, ze wiecej jest tych, ktorym dzieci przeszkadzaja.

Problemem jest niezrozumienie słowa pisanego. Spróbuję jeszcze raz:
jeżeli muszę przebywać wśród palących, ja jestem jeden, a ich kilku, to
czy to oznacza, że mi ich palenie nie przeszkadza? I że zacznie
przeszkadzać dopiero wówczas, gdy nie palących będzie więcej niż
palących?

> Watek
> zalozony przeze mnie w sprawie owego stolu do ping-ponga na pl.soc.prawo
> zostal skwitowany slowami: poczytaj sobie statut spoldzieni, ustawy, zglos
> problem do Rady Mieszkancow, na Walne Zgromadzenie Czlonkow i jesli uzyskasz
> zgode to mozesz realizowac swoj pomysl.

No i zupełnie słusznie. Każda grupa rządzi się jakimiś zasadami i jeśli
się chce coś osiągnąć, to warto je znać.

> W problemie opisywanym przez zalozycielke watku widze swiatelko w tunelu
> poprzez bombardowanie administracji, RM, petycjami, wnioskami, itd. ale czy
> to cos da? Jesli wiekszosc mieszkancow zamiast ogrodka jordanowskiego zechce
> miec pod nosem pole golfowe, raczej przeforsuja swoj pomysl. Przeciezesz
> nigdzie w ustawach i regulaminach nie ma obowiazku tworzenia przy kazdym
> bloku placu zabaw...

Zgadza się.

> Statut obowiazuje danych czlonkow danej spoldzielni, omijajac absurdy typu
> rozowe firanki w biale kropki dla kazdego, oczywistym jest, ze nie moze byc
> sprzeczny z prawem. Jesli wiekszosc starszych mieszkancow uzasadni niechec
> do tworzenia placu zabaw tym, ze w danej wspolnocie zamieszkuje malo rodzin
> z dziecmi i wiekszosc czlonkow wyraza zainteresowanie powstaniem dywanu z
> kwiatow, to jaka moze byc decyzja? Kupa mosci panowie.

Mam jakieś takie przekonanie, że jeśli ten dywan z kwiatów miałby
uniemożliwić komuś normalne korzystanie z podwórka, to się jednak nie
uchowa jeśli ten ktoś się uprze - nawet jeżeli będzie sam.

Mogło się obyć bez walnego.

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police