Re: "Dla państwa najtańsza jest rodzina bez dzieci."

Data: 2012-07-26 14:29:34
Temat: Re: "Dla państwa najtańsza jest rodzina bez dzieci."
Od: Voyager <r...@g...com>

On 26 Lip, 09:35, "olo" <o...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "medea"

> Obawiam się że nasza dyskusja polegnie na semantycznych spektrach znaczeń
> słów i subiektywnym klasyfikowaniu w kategoriach dobra i zła.
> Domyślam się też, że niezdrowy egoizm to z kolei taki który jest zły :)
> Tylko doszliśmy w tym miejscu do tak zwanej ekwiwokacji :) w której każdy
> jest arbitrem od kiedy kończy się dobro, a zaczyna zło.

> Wszystko cokolwiek w nas by nie było jest NATURALNE i potrzebne do
> przeżycia, można by co najwyżej podywagować o implantach ;)

> Tak to ustaliliśmy:) po wypaczeniu jest złe, bo wcześniej było dobre :)

> [...]

Jej chodziło nie o dobry czy zły egoizm, tylko o to że ludzie robią
kariery,rozwijają się , tworzą. Tym samym robienie dzieci to
poświęcenie i rezygnacja z siebie na rzecz dziecka, wtenczas nie ma
rozwoju osobistego a pozostaje rozwój nowego człowieka. Jednak polacy
najbardziej cenią rodzinę , czyli chcą przedłużać gatunek a rozwój
osobisty stwwiają na szarym końcu, więc jeśli chcą się prokreować to
nie ma ku temu warunków. Tu wogóle wszystko nawala bo najpierw musi
być rozwój osobisty by mogło z czegoś się dać , a państwo nie dba o
ten rozwój, wręcz go gwałci , więc tym samym poświęcanie się schodzi
na dalszy plan i tam gdzie ten rozwój jest zapewniony tam polacy rodzą
najwięcej. Polityka mieszkaniowa siedzi bo jest podejście młodzi sobie
poradzą, tu zeszliśmy do poniżej komunizmu, który kulawo ale politykę
mieszkaniową realizował. Czyli taka jest polityka rządu że nic nie
inwestować i tym samym jak się przyjrzymy całości to polityka rozciąga
się na wszystkie dziedziny.