Re: Do XL - NTG

231. Data: 2015-10-14 17:06:33

Temat: Re: Do XL - NTG
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2015 o 16:36 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> "Trefniś" <t...@m...com> wrote in message

> Zachowując się tak jak się zachowujesz okazujesz brak szacunku *dla
> siebie*.

Paszła!

--
Trefniś

232. Data: 2015-10-14 17:06:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Oct 2015 16:59:11 +0200, bbjk napisał(a):

> [...]

Pan Pszemol jak zwykle niekumaty. To, że się zje kilo witaminy w papryce
nie znaczy, że się PRZYSWOI kilo witaminy. Podobnie jest z wapniem z mleka.
Itd.

233. Data: 2015-10-14 17:08:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Oct 2015 17:02:35 +0200, krys napisał(a):

> Na przykład sokiem jabłkowym z żubrówką.

Herbata jest dla mnie ważniejsza, niż zdrowie. To jest odpowiedź na kolejne
mundrości P.

234. Data: 2015-10-14 17:09:16

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2015 o 16:58 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> A pieprzy jak zwykle trzy po trzy.

Nie tylko tu się "realizuje", nie tylko tu mają go z tyłu...

--
Trefniś

235. Data: 2015-10-14 17:51:23

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie tylko tu się "realizuje", nie tylko tu mają go z tyłu...

Udani jesteście... i jednakowo kulturalni/honorowi.

236. Data: 2015-10-14 17:54:13

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"bbjk" <b...@p...pl> wrote in message

> Jeśli ktoś jada słodycze, a zwłaszcza w nadmiarze, to jest wyjaśnienie.
> Cukier jest złodziejem witamin i minerałów, szczególnie magnezu i chromu.
> Ponieważ nie lubię słodyczy i nie jem ich niemal wcale, nie muszę
> suplementować tego, co traciłby organizm musząc uporać się z cukrem.

No brawo.

> Cytacik: Ocenia się, że spożycie ponad 25% energii pod postacią cukrów
> dodanych powoduje drastyczne zubożenie organizmu w witaminy A, E, C,
> B?, B??, kwas foliowy, wapń, magnez, żelazo oraz cynk.
> http://dobrydietetyk.pl/czytelnia/351/gorzko-o-cukrz
e/

Jest to logiczne, bo cukier to "puste kalorie". Lepiej jest właśnie jesć
kalorie poupychane w produkty pełne witamin i minerałów aby
nie trzeba było kupować tych "czyste do analiz" w aptekach online.

237. Data: 2015-10-14 17:56:11

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Pan Pszemol jak zwykle niekumaty. To, że się zje kilo witaminy
> w papryce nie znaczy, że się PRZYSWOI kilo witaminy.

Jeszcze mniej przyswoi witaminy gdy ktoś zje 1000kcal
w cukierkach zamiast w warzywach i owocach...

> Podobnie jest z wapniem z mleka. Itd.

Bo akurat mleko to bardzo złe źródło dietetycznego wapnia.
To mit że wzmacnia kości...

238. Data: 2015-10-14 17:58:41

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Jasne. Ile musze zjeść tych warzyw?
> Bo pół tabliczki gorzkiej świetnie mi robi jak odczuwam niedobory magnezu
> (pomimo dość regularnej suplementacji).

W ogóle czekolada poprawia humor :-) Ale z innych powodów.

> Mówisz, że wiesz lepiej niż lekarz, który latami mnie prowadzi?

Nie, nie mówię. Sugeruję że z Twoją dietą może być coś nie ten teges.

Lekarz leczy - jego zadaniem jest naprawdić szkody w organizmie.
On nie da razy zmienić Twoich nawyków, przyzwyzajeń...

> Lubię. Bez ziemniaków i pomidorów też sobie życia nie wyobrażam.
> Nie wiem tylko, jak użyć z nich ten potas bez konieczności zjadania tony
> w/w.
> Żeby przy okazjinie zostać grubaskiem.

Choćby zmienić proporcje pomidorów do ziemniaków :-)
Bo w ziemniakach znów puste kalorie.

239. Data: 2015-10-14 17:59:45

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Na przykład sokiem jabłkowym z żubrówką.

Mówisz że żubrówka nie wypłukuje magnezu tak jak herbata? :-)

240. Data: 2015-10-14 18:00:35

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Herbata jest dla mnie ważniejsza, niż zdrowie.

Cieszę się, że jesteś tego świadoma :-)

Grzybobranie
Serdeczna prośba o pomoc!
Kombucha.