Re: Do francuskich grupowiczow.

From: "Ewa (siostra Ani Nieszkowskiej) N." <n...@p...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Do francuskich grupowiczow.
Date: Tue, 28 Aug 2001 23:28:53 +0300

Krysiu Najdrozsza !

Pomylilo Ci sie, Kochanie Ty Moje, francuski flan z bretonskim far ! (Paul,
potwierdz... wiem, ze wrociles !)

Flan : pol litra mleka + cukier (np. 65 g.) + 1 jajki (lub 2) + 50 g maki (2
lyzki stolowe) = wszystko wymieszac (bez grudek) i zapiec na kruchym
spodzie...

Far breton : pol litra mleka + tyle samo cukru co powyzej + 4 (conajmniej)
jajka + suszone (i wymoczone) sliwki (+ trche rumu ; + troche wanilii...) =
zapiec w Zaroodpornym i w Mocno - Goracym...

Ja widac na zalaczonym obrazku : flan jest jest rodzajem budyniu (na kruchm
spodzie) ; far natomiast tkzw. legumina z suszonych sliwek.

Prawdziwa Francuska Grupowiczka
(siostra Ani, ktora mieszka (prawie) na przedmiesciu)
--
Niesz !