Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Dowody na to ze maz terri Schiavo chce ja zamordowac /dlugie/ Re: Dowody na to ze maz terri Schiavo chce ja zamordowac /dlugie/

Re: Dowody na to ze maz terri Schiavo chce ja zamordowac /dlugie/

Data: 2005-03-31 17:14:09
Temat: Re: Dowody na to ze maz terri Schiavo chce ja zamordowac /dlugie/
Od: " Daria" <m...@W...gazeta.pl>

mrmool <m...@i...pl> napisał(a):

> jeżeli ktoś cie tępi to nie za to że mieszkasz gdzie mieszkasz, czy jesteś
> kimś tam tylko dlatego że jesteś (mowiąc tak żeby do ciebie dotarło)
> idiotką
>
> zastanow sie: co kogo obchodzi gdzie mieszkasz, z kim sypiasz, i co jesz -
> nic! ale jak piszesz źle o kimś - nie musi być ad persona - może być o
całej
> nacji - to nie spodziewaj sie peanów na twoją czesc

Zanim napiszesz kolejna glupote idz na grupe POLONIA i zobacz co polusy z
Polski wypisuja pod adresem calej polonii i kazdego z nas z osobna. To jest
jakas choroba glownie tych co juz byli w W-wie na Pieknej i odeszli z
kwitkiem od okienka konsula Stanow Zjednoczonych. To jest zawisc i nic tu
nie pomoze.