Re: Duma narodowa

Data: 2018-09-18 00:21:32
Temat: Re: Duma narodowa
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu poniedziałek, 17 września 2018 21:29:25 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Jasne...
>
> "Co widać na b. premierze, obecnie "królu Europy" - że w/w świadomość w
> jego przypadku jest nadzwyczaj słabo ugruntowana."
>
> To w jakim to było znaczeniu?

> No i?
> Co to ma wspólnego ze "świadomością narodową" byłego premiera.
> Zdecyduj się, piszesz o państwie czy o narodzie?
> Aktualni użytkownicy tego państwa składają się z wielu narodów.

> I dlatego wspomniałeś o "świadomości narodowej" byłego premiera?
> I dlatego przywołałeś Tatarów, bo to jest niezależne od pochodzenia
> etnicznego?
> [...]

No właśnie takie hasła... jak można mówić o narodowej dumie, skoro są narodową
hańbą. lepiej niech patrzą, dokąd idą polskie pieniądze, podczas gdy tak
pokrzykują. Ci których wybrali i którzy zezwalają na ich prowokacje tylko
się z nich śmieją - ot motłoch sobie trochę pokrzyczy, da się na kozła ofiarnego
jakiegoś geja czy uchodźcę a za plecami kombinacje jurgieltnicze jak poprzednio.