Re: Dziwne, Białko w moczu - a reszta w normie

Data: 2004-09-11 08:55:42
Temat: Re: Dziwne, Białko w moczu - a reszta w normie
Od: "AntyK" <...@...1>

Użytkownik "PiotrMx" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
news:cht6t0$t4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> człowieku daj sobie spokój. Masz 30mg białka w litrze moczu. Czyli w
> normie!!!! czy autorzy tych wszystkich rad ktorych ci udzielili chociaz
> troche mysla???
> A moze wyznaja zasade z nie ma ludzi zdrowych sa tylko niedobadani.
> Piotr maksymowicz

Co za łoś ze mnie, czemu nie przeliczyłem jednostek :) Choć we
wcześniejszych badaniach miałem białko :|-|, czyli na minus komletnie. Czy
można zatem przyjąć, że mój mocz w dwóch ostatnich razach był badany
dokładniej niż dwa lata temu i stąd wyszło 30mg/l, co w zasadzie jest w
normie? Tak to jest jak się uczyć nie chciało i nie poszło się na medycynę
;) Bo ja tak mam, leTki ze mnie panikarz ;)
Pozdrawiam
AntyK