Re: Ekipa pani Be-zaśmiecanie grupy

Data: 2003-09-02 07:22:28
Temat: Re: Ekipa pani Be-zaśmiecanie grupy
Od: Tomek Głowacki <tomek@nospam_pseinfo.pl>

bakszysz wrote:
> Pojawiła się grupa osób, która zaśmieca grupę łamiąc wątki i wstawiając ni z
> gruszki ni z pietruszki jakieś durackie quasi przepisy. To jednak prowadzi
> do rozbijania pl.rec.kuchnia. Celuje w tym grupa osób zgromadzona wokół
> Magdaleny Be, jak i ona sama. No cóż nie udało się "wygaszenie" prk poprzez
> demonstracyjne jej opuszczenie i próby skaperowania stałych uczestników
> grupy. Pora teraz na wszczynanie burd i zamętu. :-((
> bakszysz

A ja proponuję , ostatnio na czasie, bo mamy do tego składniki, potrawę.
Jest banalna, ale bardzo smaczna.

Grillowane warzywa
1 cukinia nieduża
1 kabaczek
1 bakłażan
1 cebula duża
1 pomidor duży (albo ze 2, pomidory są najsmaczniejsze :) )
sól, pieprz, oliwa z oliwek, przyprawy: rozmaryn, lubczyk, bazylia,
odrobina oregano, czosnek

Wszystko kroimy na plastry, układamy w żaroodpornym naczyniu,
przekładamy jedno drugim. Dobrze zalewamy oliwą, zasypujemy przyprawami
(jednak tak, żeby nie chrzęściło w zębach :) ), czosnkujemy (rozsądnie,
ja polecam czosnek granulowany).

Nagrzewamy piekarnik do jakichś 180-200 stopni, i zapiekamy. Warzywka
mają "puścić" sok, od dołu się tak fajnie poddusić, a z wieszku "przypiec".

Potrawa ma taki fajny, włoski smak. Można potem na ciepło ozdobić
plasterkami mozarelli. Można też posypać to parmezanem (nie miałem, więc
nie zastosowałem).

Smacznego!

Pozdrawiam,
Tomek