Re: Jak mam reagowa

Data: 2002-05-20 17:38:58
Temat: Re: Jak mam reagowa
Od: "EvaTM" <e...@i...pl>

"Little Dorrit"

> Skoro nie czują się bezpieczne, to chyba jest oczywiste, że nie chcą go
> widywać, i powinnaś to uszanować.

> Ale w czym konkretnie, skoro z góry wykluczasz izolację dzieci, od rzekomo
> znęcającego się nad nimi ojca?

> One tez - tak

Niezbyt dokładnie - z braku czasu - czytam ten wątek..
i myślę sobie, że gdybym była na miejscu Karoliny, to :
1. - po pierwszych pobiciach byłabym z dziećmi w prokuraturze.

2. - mógłby się z nimi spotykać tylko w mojej obecności.

3. - strasznie dużo słów już padło w tej sprawie na różnych grupach, i tak sobie
myślę dziś..

4. - czy mąż Karolki też czyta grupy dyskusyjne ?

E.