Re: Jak się traktuje pacjenta po '70 ?

From: Dariusz <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Jak się traktuje pacjenta po '70 ?
Date: Sun, 27 Jan 2002 13:38:26 +0100

Anika6042 wrote:

> Subject: Re: Jak =?iso-8859-2?Q?si=EA?= traktuje pacjenta po '70 ?
> From: Dariusz d...@p...onet.pl
> Date: 1/26/02 9:12 PM Eastern Standard Time

> Niekoniecznie.
> Oni maja najdluzsza dozywolnosc, czyli najdluzej sa beneficjantami kas
> chorych, ubezpieczen emerytalnych, zasilkow
> i jezeli zalozyc ze systemem opieki zdrowotnej ma kierowac ekonomia,
> to oni najwiecej kosztuja kasy chorych.

> eutanazje, optymalizujaca koszty >leczenia.
>
> Czy moglbys wymienic kraje w ktorych wprowadzono eutanazje w celach
> oszczednosciowych?
> [...]

Czy ty nigdy nic nie rozumiesz ?
Nie ja wprowadzalem eutanazje tam gdzie zostala wprowadzona.
Eutanazja jest skierowana przeciwko osobom starszym, ty,m, ktore
czesciej choruja i sa chore.
Z dyskusji na grupie medycyna wynika jednak, ze takze tutaj nie ma
przeciwnikow eutanazji i gdy zostanie zaproponowana, to prawie nikt nie
bedzie sie jej uchwaleniu sprzeciwial.
Zatem czytaj co pisze.
Jestem za niewprowadzaniem eutanazji w Polsce.

Przyklad paraeutanazji mielismy wlasnie w Lodzi.

bez odbioru.
over

EOF