Re: Jak się traktuje pacjenta po '70 ?

From: "Joogi" <a...@s...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Jak się traktuje pacjenta po '70 ?
Date: Tue, 29 Jan 2002 08:17:40 +0100

Użytkownik "Dariusz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:28689-1012097785@pd57.katowice.sdi.tpnet.pl...
.
> Oni maja najdluzsza dozywolnosc, czyli najdluzej sa beneficjantami kas
> chorych, ubezpieczen emerytalnych, zasilkow
> i jezeli zalozyc ze systemem opieki zdrowotnej ma kierowac ekonomia,
> to oni najwiecej kosztuja kasy chorych.

Niech pan to jeszcze raz policzy... To co pan napisał oznacza że ten kraj i
inflacja nigdy nie przeżarły składek tych ludzi...

> I pewnie dlatego z mysla o nich wprowadzono w niektorych krajach
> eutanazje, optymalizujaca koszty leczenia.

Ale to jest historia z przed 60 lat... zbrodniarze dawno zostali osądzeni...

> Kiedys bylem w szpitalu i pokazano mi starsza pacjentke ponad 70 letnia,
> chodzaca powoli po korytarzu, ktora sie przewrocila na twarz na posadzke
> i rozbila oko, tak ze musieli jej zszywac brew. Oko uratowala.

trzeba było dobić... dostałby pan dyplom od kasy chorych

> Jezeli srednia dlugosc zycia ma kiedys osiagnac 100 lat to taka
> pacjentka powinni sie zajmowac przez caly dzien wolontariusze
> aby przypadkowo nie zlamala biodra.

Nie osiągnie 100... Tacy jak Pan już o to zadbają...

--
Joogi