Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka

Data: 2016-03-13 18:47:11
Temat: Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

Pani Basia napisała:

>> Młode wiosenne mniszki
> Jasne, jasne, że młode.
>
>> i pokrzywy -- to ja chętnie.
> Pokrzywy też?

Pokrzywy nawet bardziej. Jajecznica na młodych pokrzywach należy u mnie
do kanonu dań wiosenych. Znana mi od wczesnego dzieciństwa, jej początki
wynurzają się z mgły kształtującej się świadomości.

> Np.
> https://en.wikipedia.org/wiki/File:Edouard_Manet_-_L
uncheon_on_the_Grass_-_Google_Art_Project.jpg

Też. Choć te panie nie wyglądają mi na mniszki.

> Wspomnij, bo ich chyba nie znam.

Dwa lata temu o tym pisałem (<s...@f...lasek.waw.pl>
29 kwietnia 2014 23:43:14 w wątku "Szparagowo" założonym przez Ewę).

Nie lubię w jednym miejscu dwa razy pisać tego samego, i jeśli skleroza
mnie nie dopadnie, to tego nie robię. Za to uległy jestem gdy kto prosi.

Jeszcze jedno ważne: niektórzy dobrze i na długo to sobie zapamiętali,
bo całkiem niedawno, pod koniec ubiegłego roku, jakaś Życzliwa Dusza
nie omieszkała mi wytknąć i przypomnieć jakie ja okropieństwa wypisuję
na pl.rec.kuchnia zamiast gadać o niczym. Zdaje się, że nawet do jakiegoś
killfajla zostałem wtedy wpisany, czy cóś. A ja przekorny jestem, więc
będąc tak umotywowany podwójnie, z dziką satysfakcją przypomnę:

Później przy zgłębianiu tematu dowiadziałem się jeszcze, że to nie tak
w każdym lesie. Obszar występowania dzikich szparagów jest ograniczony,
kształt ma nieregularny, i nikt chyba dobrze nie wie, dlaczego tu są,
a tam ich nie ma. Wypisz wymaluj ciekawostka przyrodniczo-kulinarna,
o której można nie wiedzieć, choć wiedzieć warto. Aha, o jajecznicy na
pokrzywie też się przy tamtej okazji zgadało.

--
Jarek