Re: Jak walczyć ze strachem?

Data: 2016-06-18 08:19:56
Temat: Re: Jak walczyć ze strachem?
Od: k...@g...com

W dniu piątek, 17 czerwca 2016 16:59:39 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> Ależ najnowsze źródła potwierdzają zalety kapusty, dlaczego pomijać takie
> ciekawostki?
> Podaj powód.
> Jeśli potwierdzą się dziś walory zdrowotne owego łajna, nie zapomnij tu o
> tym wspomnieć.
> W końcu po to jest ta grupa.
Po pierwszym potwierdzonym przypadku zrosniecia sie zeber pod wplywem
posmarowania ich owymi ekstremantami z pewnoscia tutaj wspomne, chociaz
nie podejrzewam Usenetu o przezycie tak dlugo;) Chociaz przyznam szczerze,
nie weryfikowalem osobiscie, posiadam jedynie 1/3 zasobow eksperymentalnych,
zarowno polamanych zeber jak i lajna w moim posiadaniu brak.

"Najnowsze zrodla potwierdzaja zalety kapusty" - potwierdzaja, ze pojenie
sokiem z kapusty nieuleczalnie chorych wywoluje ozdrowienia? Rzymskie
poglady to byl czysty zabobon, nie wiem co tu potwierdzac. Tworzysz
dyskusje jak w naglowkach prasowych - publikacja oryginalna:
"w kulturze tkankowej xyz z pozywka zawierajaca 0.05 mmol/L indoli
wyekstrahowanych z Brassica sp. wyizolowano o 1% mniej komorek
nowotworowych niz w probie kontrolnej"
Prasa: "Kapusta leczy raka".

Karol Piotrowski