Re: Jak walczyć ze strachem?

Data: 2016-06-18 12:45:45
Temat: Re: Jak walczyć ze strachem?
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Thu, 16 Jun 2016 23:14:14 +0200, Trefniś napisał(a):

> Tak właśnie - żadnych kaloryferów, to nie jest ciasto drożdżowe!
>
> Chłodna i ciemna piwnica jak najbardziej.
> Zaś przy mleku stawianym na kwaśne, po ukwaszeniu należy na ok. 2-3
> godziny włożyć do lodówki o temp. 3..4 stopni. Taki etap jest stosowany
> także przy produkcji przemysłowej (prawdziwa fermentacja).
> Chyba głodny się robię :)

Ot i właśnie mi podpowiedziałeś dzisiejszy obiad - zsiadłe mleko w lodówce
czeka, to lecę urwać młodych buraczków, szczypioru z młodej cebuli i z
czosnku (tak, tak, czosnek mi piękny rośnie), rzodkiewki, młodego
ogórecznika trochę (zamiast ogórków, które jeszcze mi nie owocują), słuszny
pęk kopru - i będzie CHŁODNIK. Do niego wkrojone jajo na twardo, a obok na
talerzu ziemniaki z koprem i skwarkami. Poezja :-)