Re: Jaka krajalnica do frytek?

Data: 2020-09-27 22:49:46
Temat: Re: Jaka krajalnica do frytek?
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

niedziela, 27 września 2020 o 17:59:46 UTC+2 Budzik napisał(a):
> Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...
> Jeżeli ty nadal nie zrozumiałes ze nigdy nie proponowałem oszczedzania
> wody pod tytułem rzadziej sie myc, myc talerze co drugi dzien tudziez
> myc zeby w kiblu to naprawde nigdy juz nie zrozumiesz o czym pisałem.
> Wiec niepotrzebnie sie meczysz, jeszcze cie głowa rozboli.
> Siedz sobie w tych obskurnych blokach gdzie nigdy nikomu nie
> przeszkadzały brudne i odrapane klatki schodowe i tam rozmyslaj o tym
> jak to mozliwe ze robimy coraz mniej testów a mamy coraz wiecej
> chorych... Chociaz od tego tez moze cie rozbolec głowa... ;-DDD
> [...]
Różnimy się tym że ja nie naśmiewam się z kulawych tylko z głupich na ich osobiste
zyczenie. Nie miałeś żadnego powodu pisać tutaj o hulajnodze. Zwłaszcza w się nie
kryje że ja mam. A wręcz przeciwnie. Do tego uważam że trzeba mieć jaja żeby po
sześćdziesiątce kupić sobie hulajnogę i praktycznie codziennie ją wykorzystywać. Ty
masz jaja żeby kłamać a jak zostaniesz złapany na kłamstwie żeby mącić. Oczywiście że
pisałeś o oszczędzaniu wody. Dlatego się czepiałem bo jak napisałem wcześniej
kulawego się nie czepie a idioty tak. Złapany za jaja tłumaczysz się za każdym razem
co utwierdza mnie w przekonaniu że wtedy z oszczędzaniem zajebales jak chory
populista w kubeł. Twój drugi wpis za dobrze o Tobie nie świadczy. Tuwim był
wizjonerem. Umieścił nas w tym samym wierszu. O mnie napisał " I lodzermensche, bycze
chłopy." O Tobie "I ty, co mieszkasz dziś w pałacu, A srać chodziłeś pod chałupe".
Jak mam rozumieć co pisałeś skoro sam nie rozumiesz. Bo jak byś rozumiał to byś nie
napisał na przykład bzdury że praca kuriera wymaga sporych kwalifikacji. W historii
świata nigdy do noszenia worów nie brali mądrych. Również mądrzy nigdy z własnej woli
do noszenia u kogoś worów się nie garnęli bo potrafili sobie lepszą pracę załatwić.