Re: Jaką patelnię lupić?

Data: 2015-02-14 20:39:39
Temat: Re: Jaką patelnię lupić?
Od: Trefniś <t...@m...com>

W dniu .02.2015 o 19:07 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> wrote in message

> I fajna przy zsuwaniu już upieczonego naleśnika na talerz z patelni...

No cóż...
Naleśniki odwracam rzutem w górę. Ale rzeczywiście kobietom ciężko taką
stalową wymachiwać :)
Natomiast grube dno i nieprzywieralność to jej zasadnicze zalety.

Z tymi cienkimi aluminiowymi musicie uważać - gorąca nagle oziębiona mocno
się deformuje.

Nawiasem - inna patelnia do naleśników, inna patelnia do jajek sadzonych
(taka z dołkami)...
Jarosław wyśmiewa uleganie marketingowcom, a tu sam im uległ IMHO :)

--
Trefniś