Re: Jaka surówka/sałatka do ryby?

From: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#usun-to#.gdynia.mm.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Jaka surówka/sałatka do ryby?
Date: Fri, 18 Jul 2003 11:57:00 +0200

2003-07-18 11:35, osoba przedstawiająca się jako 'Pola', zachciała zauważyć:
> Przejrzałam archiwum i znalazłam mnóstwo surówek i sałatek, ale żadna
> szczególnie nie pasuje mi do ryby. Co byście polecili jako dodatek do rybki
> i frytek, bo kapusta kiszona już mi się znudziła?

Od razu pomyślałem o kapuście kiszonej, takiej ze świeżym jabłkiem i
marchewką, odrobiną oleju, solą, cukrem i pieprzem.

Może z porów: białe częście pora pokroić na plasterki, dodać jabłko,
sól, cukier, pieprz, sok z cytryny. Dodać trochę oleju.

Powyższa występuje w wersji ze śmietaną zamiast oleju, ale do ryby nie
pasuje.

R.