Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?

341. Data: 2010-01-08 04:34:26

Temat: Re: Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:
> właśnie obejrzałem z dziećmi pinokia.
> głupi był, ale dobry w sumie.
> no i niech tak zostanie :)

Bo mozna zrobić z niego stołek? :)

michał

342. Data: 2010-01-08 04:59:23

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender wrote:

> Stary chłop, a taki durny.
> Wstyd, ze takim wieku nie wiesz jak się zachować.

Masz rację, będę się poprawiał.

michał

343. Data: 2010-01-08 07:59:57

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy>
> A był to 07-styczeń-10, gdy tren R wymamrotał:

> w sensie niezmienności, tak precyzując :)

Doktryna (łac. doctrina) - zespół twierdzeń o czymś
Indoktrynacja (ang. indoctrination) - proces wpajania ludziom doktryn
Indoktrynacja = pranie mózgów
Indoktrynacja realizowana jest SYSTEMOWO za pomocą edukacji
i propagandy poprzez manipulacje na podświadomości.
Osoba zindoktrynowana nie wie, że jest fanatykiem wpojonej idei.
Staje się posłusznym narzędziem SYSTEMU = automat
Osoba zindoktrynowana (oszołom) jest automatem, który
zaprogramowany w "jedynie słuszny sposób" odrzuca jakiekolwiek
próby ingerencji w swój kod źródłowy (światopogląd).

Z czego wynika fanatyzm oszolomów?
- Fanatyzm oszolomów wynika z wiary w nieomylność guru naukowych
i sekciarskich. Fanatyk nie myśli lecz odtwarza. To maUpa.

Czym różni się człowiek konkretny (hominid) od oszoloma (homonid)?
- Hominid patrzy i wyciąga wnioski
- Homonid patrzy, ale nic nie widzi. Takiej osobie obraz świata
jaki JEST przysłania urojona teoretyczna wizja, którą zaprogramowano
jej jaźń i wyprofilowano mentalność = "klapki na oczach".
"Homonid homonidowi wilkiem"
To hasło pokazuje, że oprócz prania mózgów wyprano oszołomowi
także empatię, serdeczność, tolerancję, współczucie i wyrozumiałość.
Homonidzi są psychopatami (krzywosyństwo; łac. curvesyn)...
"Bez serc, bez ducha - to szkieletów ludy" - zauważył wiesz Adam M.

* * *
Nadchodzi nowa epoka KONKRETYZM. Czy konfrontacja pomiędzy
hominidami a homonidami jest nieunikniona? Czy proroctwa o końcu
świata, o apokalipsie, o końcu starego porządku, o upadku Babilonu
- dotyczą odsunięcia homonidów od władzy i wpływów na losy świata?
Globalizacja podobna jest do Konfucjanizmu:
"każdy człowiek jest ważny w tym co robi pożytecznego dla ogółu".
Ja Edward Robak robię pożyteczną rzecz m.in wyjaśniam, że:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
jeśli do zbioru nieskończonego zawierającego same ciemne
elementy dodamy element JASNY
- to łączna ilość elementów wzrośnie, bowiem
ciemnych elementów nie ubyło, a JASNYCH przybyło
oo+1 > oo
c.b.d.o
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Czekam cierpliwie na potwierdzenie: czy na planecie maUp,
fanatyków i oszołomów na planecie opanowanej przez homonidów,
znajdzie się hominid, który zrozumie i potwierdzi?
Czekam cierpliwie... :)
Czekam. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

344. Data: 2010-01-08 09:43:15

Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Redart" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Redarcie- całym swoim "ja" zaprotestowałem, czytając to. Obserwując siebie

Problem w tym, że nie wiem, przeciw czemu tak protestujesz.
Zauważam, że często protestujesz przeciwko temu, co mówię (i pewnie
wice-versa), mimo, że w warstwie merytorycznej właściwie nie widać
sprzeczności. Sprzeczność pojawia siędopiero, jeśli zrobić krok więcej, coś
przerysować, dać twardszy kwantyfikator.
Czyli coś projektujesz ;) Dodajesz ;)

Ja napisałem:
1. "cały czas mamy niepełny(swoiście zafałszowany) obraz rzeczywistości"
2. "lepsza aktywność niedoskonała niż paraliż"
i jest to oczywiście jakaś generalizacja. A ty wychodzisz
z dwoma komunikatami:
1. "protestuję (silnie protestuję"
2. "Decyzja podjęta w emocjach na ogół jest błędna i przynosi więcej szkód,
niż
zaniechanie podjęcia decyzji (które też jest decyzją)"

> wyjedzie z czymś w rodzaju: "jesteś zły, zawsze coś odwalisz!". Źle też,
> jak zafałszuje w drugą stronę, np: "jesteś wspaniały, cudownie malujesz"
> zamiast: "jaki piękny rysunek namalowałeś!". Jeśli bowiem kiedyś ktoś
> będzie chciał przekazać tej osobie- nawet już dorosłej, że coś zrobiła
> źle- ta poczuje się atakowana (no bo jest taka wspaniała i wszystko robi
> wspaniale).
Tak jeszcze dodam - to też są uproszczenia jednak. Dużo zależy od specyfiki
samego odbiorcy. Powtarzam się: jeśli odbiorca jest odpowiednio wytrenowany,
to ma głęboką świadomość tego, że zawsze kiedy jest oceniany, to w istocie
jest
oceniany na podstawie jakichś swoich zachowań + osobistych impresji
oceniajacego. I forma wypowiedzi ma drugorzędne znaczenie. Zgodzę się, że
u dzieci to nie od razu działa, ale nie zgodzę się bezwzględnie, na to co
powyżej
narysowałeś. Tu wchodzimy w dość złożony temat dotyczący tego, w jaki sposób
kształtuje się tożsamość dziecka/człowieka, w jaki sposób włącza różne
aspekty
swojego ciała, zachowania i otoczenia w poczucie własnego 'ja' i w jaki
sposób potem
traktuje tematy/komunikaty dotyczące tych elementów: czy bezrefleksyjnie
osobiście, czy z dystansem.
Tu nie ma prostej recepty.
Bardzo prostym przykładem, który powinieneś dobrze rozumieć jest tzw. temat
'urażenia uczuć religijnych'. Istota dojrzała teoretycznie powinna mieć
zawsze
dystans i nigdy nie powinna się na nikogo obrażac, że inny ktoś dorysował
coś do krzyża. A jednak niektórzy mają 'element krzyża' tak głęboko
wbudowany w obszar własnego 'ja', że np. nie znajdziesz żadnej płaszczyzny
krytyki (zachowań, poglądów, osądów) takiej osoby, jeśli komunikaty dotyczą
krzyża. Nie ma znaczenia, czy powiesz:
"jesteś głupi, ponieważ wieszasz krzyż w szkole"
czy
"nie jest dobrze, że wieszasz krzyż w szkole"
czy jeszcze łagodniej:
"nie podoba mi się, że wieszasz krzyż w szkole"
"nie podoba mi się, że popierasz wieszanie krzyży w szkole"

Przy odpowiednio 'zapalczywej' konstrukcji odbiorcy, wszystkie
one komunikaty, niezależnie od sformułowania wpadną od razu pod
wartość progową, pod którą już nie zachodzi klasyfikacja i rozróżnianie,
tylko mamy wartość minimalną: "atakują mój krzyż !!!! do broni !!!"

Czyli kwesta klucz: wartości progowe u odbiorcy. W uproszczeniu:
tylko między nimi zachodzi proces analizy, różnicowania i oddzielania
komunikatów, które w zależnosci od konstrukcji wywołają inny odbiór,
inną interpretację, inne reakcje, nadawca może sterować wpływem.

> Nie będzie umiała przegrać- co może ją doprowadzić do stresów, nerwic-
> nawet choroby psychicznej.
> Reasumując- należy dawać komunikaty: "to, co teraz zrobiłeś- jest naganne"
> albo "zrobiłeś coś naprawdę fajnego".
> No i oczywiście- "zawsze cię będę kochać":-). Nawet, jeśli się jest
> zdenerwowanym.
Niby tak, teoretycznie prawda i gut... ;) A prawda jest taka, że jedno
chcemy,
a drugie 'się dzieje'. nawet, jak rodzic jest w stanie pewne rzeczy
oddzielić
i godzić komunikaty 'nie podoba mi się to, że' oraz 'kocham cię', to dziecko
już niekoniecznie. To nie jest takie proste w praktyce, nieprawdaż ?

345. Data: 2010-01-08 10:11:10

Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> Właśnie dowodzisz czegoś przeciwnego.
> Jak masz coś oprócz pyskówek to napisz, a jak nie do odpuść sobie,
> bo zaczynasz mnie mierzić jak twoja rzekomo jajcarska psiapsiółka.

Jesteś jakoś bardzo przewrażliwiony na swoim punkcie i czasami bardzo ostrym
światłem wyskakuje z ciebie zjawisko 'projekcji'.

Czy jedyną odpowiedzią na 'abnegat' musi być eskalacja, czyli odpowiedź
w stylu 'pyskówka', 'jajcarska psiapsółka' itp itd.

Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że (na moje oko oczywiście) stawiasz
ludziom w swoim otoczeniu znacznie większe wymagania niż sobie samemu ?
Dostrzegasz tę asymetrię, to nierównomierne pokrycie rzeczywistości
poczuciem własnych praw a własnej odpowiedzialności ?

346. Data: 2010-01-08 11:53:12

Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy zdajesz sobie sprawę, że stawiając te pytanie i jemu podobne sam się
> nawet nie zastanowiłeś nad możliwie poprawną odpowiedzią eliminując
> wszystkie mniej prawdopodobne lub sensowne, bo gdybyś to zrobił, to
> odpowiedź wydałaby ci się oczywista?

Ty moje pytanie zrozumiałeś, ja Twojego nie.
To jaka jest Twoja odpowieź na moje pytanie (tak sportowo, wprost)
a dotyczące Twojej osoby, a jakie jest Twoje pytanie do mnie ?

347. Data: 2010-01-08 12:20:01

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 08-styczeń-10, gdy Robakks wymamrotał:

> [...]
> fanatyków i oszołomów na planecie opanowanej przez homonidów,
> znajdzie się hominid, który zrozumie i potwierdzi?

i tak ów KONKRETYZM sprowadza się do walki o wycinanie podpisu? :)
i podejrzewam, że się edwardzie nie doczekasz.

--

jeśli chcesz opuścić trening, opuść.

348. Data: 2010-01-08 14:30:04

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szkód, niż
> zaniechanie podjęcia decyzji (które też jest decyzją)"
OK- niestety, masz rację. Dzięki za komunikat. Choć wciąż nie mam pojęcia,
czemu tak reaguję. Ty masz dla mnie jakąś podpowiedź?

> [...]
> sposób potem
> traktuje tematy/komunikaty dotyczące tych elementów: czy bezrefleksyjnie
Moim zdaniem- należy najpierw ustalić, kogo chcemy wychować. Kochającą,
współodczuwającą istotę? To najlepiej jednak dawać mu zawsze Prawdę. Czyli:
dawać komunikaty. Problem (może pozorny) w tym, że tak wychowane dziecko nie
weźmie raczej udziału w "wyścigu szczurów". Caruso był uwielbiany przez
matkę. Wciąż mu powtarzała, że jest najcudowniejszy, najwspanialszy,
najlepszy. A także, że głos ma czarujący- i będzie nim czarował kobiety.
Mimo, że była bardzo biedna- zatrudniła mu nauczyciela śpiewu (który widząc,
że kobieta nie ma na jedzenie dla siebie- dawał lekcje za półdarmo). Gdy
nauczyciel stwierdził, że Caruso nie ma w ogóle talentu, i już go nie chce
uczyć- matka powtarzając Enrico, że ma cudowny głos...wynajęła mu innego
nauczyciela. Pytanie, czy gdyby nie takie postępowanie matki- został by
słynnym tenorem, mającym (pomimo ewidentnych braków urody) powodzenie u
kobiet? Zakładając nawet, że nie- należy wziąć pod uwagę cenę, jaką
zapłacił. Cały czas przecież "nie chciał zawieść mamusi". Rozwalone życie
prywatne, tragiczna śmierć. Nie potrafił przegrać- zamiast leczyć gardło,
operować struny głosowe - stosował różne środki, byle tylko śpiewać...

> [...]
> komunikatów, które w zależnosci od konstrukcji wywołają inny odbiór,
> inną interpretację, inne reakcje, nadawca może sterować wpływem.
No nie do końca. Można wystawić obraz "Mona Lisa z wąsami"- i może nawet to
ma dla kogoś jakąś wartość artystyczną- jednak przecież nikogo to nie
obraża. Nie mam pojęcia, czemu się upierasz, że można profanować krzyż. Jak
podałem Ci przykład ze zdjęciem Twojej mamusi (przecież jej się krzywda nie
dzieje w świetle tego, co piszesz)- to zareagowałeś emocjonalnie. A przecież
to są analogiczne sytuacje. Skoro dla miliardów chrześcijan to symbol czegoś
świętego- to dlaczego uważasz, że można go profanować? Ba! Mało tego-
podejrzewam, że na profanację menory rozdarł byś szaty, prawda (jeśli tak-
ja bym się z Tobą zgodził)? Naprawdę- uważam, że za tym chyba musi się coś
kryć- skoro nie dostrzegasz analogii. Poza tym- wyobraź sobie, że żyjesz w
kraju, gdzie na co dzień pokazuje się penisy ukrzyżowane. I weź tu wytłumacz
dziecku, czego symbolem jest ten krzyż nad łóżkiem, do którego rodzina przed
snem kieruje wzrok modląc się.

> [...]
> dziecko
> już niekoniecznie. To nie jest takie proste w praktyce, nieprawdaż ?
Z praktyki- dziecko, które dostaje takie komunikaty od urodzenia niemalże-
nie ma z tym problemu. Jeśli taka rodzina np przysposobi dziecko- to zapewne
będzie ono traktować negowanie jego jednej decyzji jako negowanie jego
samego. Potrzeba więc najpierw sporej pracy.
--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

349. Data: 2010-01-08 18:54:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Nie pomyliłem. Dlaczego? Wydawało mi się tylko, ze masz poczucie humoru:-(

Ale mnie się to po prostu nie kojarzyło. To XL zwróciła uwagę, że może
się kojarzyć.

Ewa

350. Data: 2010-01-08 18:56:43

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Rzeczywiście jesteś wiarygodna w kwestii jego inteligentności,
> zwłaszcza, jak go nie zrozumiałaś, a po próbie wyjaśnienia odebrałaś
> negatywnie :-))

Wydaje mi się, że zrozumiałam. I nie był zbytnio błyskotliwy.

Ewa

oxana, tony hawk, sender, jurek, ekati, tren R, aicha, aszheri
osobowość trolla - jakie ma źródła?
Hołk
Myślę, że Was zainteresuje temat
KRZYWEMU RYJOWI