Re: Kacze cycki

Subject: Re: Kacze cycki
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: FEniks <x...@p...fm>
Date: Sun, 29 Oct 2017 09:33:50 +0100

W dniu 29.10.2017 o 08:18, cef pisze:

> Cóż, niektórzy pytają tutaj inni gdzie indziej.
> Ja odpalam google i to też pomaga.

A niektórzy tu i tu.

> Nie ożył specjalnie, bo nie widać innych dyskutantów.
> A nawet jeśli się pokażą, to i tak raczej nie pójdzie w kierunku
> kaczych cycków
> tylko zakupów bez pomysłu.

Bo w ogóle tutaj ostatnio posucha na rozmowy o gotowaniu. Już prędzej
można trafić na politykę lub - najlepszym wypadku - ciszę. Wszelkie
próby ożywienia trupa kończą się zrzędzeniem starej baby.

> Ja bym się chętnie dowiedział co można zrobić z kaczym cyckiem.
> Zdarzyło mi się kiedyś kupić, normalnie upieczone nie zauroczyo mnie.

Spróbuj zrobić chińszczyznę wg tego linka, którego podałam wcześniej. U
mnie okazała się całkiem niezłą odskocznią od codzienności.
BTW Obawiałam się, że kacze mięso wyjdzie suche i twarde, ale o dziwo!
odpowiednio zamarynowane i krótko smażone w wysokiej temperaturze wyszło
kruche i smaczne.

Ewa