Re: Kapusta zasmażana.

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Kapusta zasmażana.
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Sun, 26 Jan 2014 11:15:54 +0100

Dnia Sun, 26 Jan 2014 00:15:06 +0100, Paulinka napisał(a):

> Mama też kisi, mam zapasy w słoikach. W zeszłym roku przyjechałam, jak
> się akurat zbierała do produkcji, kupiła u naszego sprawdzonego dostawcy
> dobrej żywności poszatkowaną kapustę i w piz.u ją wyrzuciła. Nawet ja
> czułam, ze coś jest nie halo.

Moi sąsiedzi kupują gdzieś tę poszatkowaną, ale oni to głównie do
gotowania, więc pół biedy. Natomiast ja chcę na surówki także, więc dla
mnie to nie do przyjęcia i nie dowierzam - choćby to był najświętszy
sprzedawca, to on zawsze będzie sprzedawcą i swego interesu będzie
pilnował, a nie mojego. Muszę widzieć, co i jak było z tą kapustą robione,
więc wolę sobie sama przed kupnem główki kapusty obejrzeć, pomacać i
powąchać przy głąbie czy nie podpsute, po kupieniu porządnie umyć!, obrać z
wierzchnich liści, dokładnie powykrawać miejsca wątpliwe, znowu umyć,
wreszcie pokroić (szatkownicę dużą mam, ale się jej boję na razie, może w
końcu użyję) i pokrojoną składować w czystej misce czy nowym worku... no i
co wazne dla mnie, to wszystko SWOIMI ręcami a nie czyimiś :-)
Nie nie, kupowanie szatkowanej to nie dla mnie, nie ma takiej opcji.
--
XL