Re: Kefir dobry na wszystko!

Data: 2018-05-28 00:54:40
Temat: Re: Kefir dobry na wszystko!
Od: XL <i...@g...pl>

XL <i...@g...pl> wrote:

> A polska szynka w puszce była rarytasem robiącym furorę na Zachodzie i w
> USA - bo to było prawdziwe lite mięcho, a oni tam już takich rzeczy swoich
> nie mieli.
> Oczywiście akurat ta szynka, jeśli bywała w polskim sklepie, była dostępna
> tylko spod lady, ale cała reszta wyrobów była też dobra. W CAŁEJ Polsce
> obowiązywały jednakowe normy i receptury - będąc np. nad Bałtykiem jadłam
> identyczną ,,krakowską" czy ,,parówkową", jak w Kielcach czy Krakowie - a
> przecież producenci byli wszędzie lokalni.
> Itd.

Jeszcze parę lat temu miałam opracowanie z tamtych czasów z recepturami
wyrobów wędliniarskich i garmażeryjnych dla zakładów mięsnych wg Polskiej
Normy - proporcje składników były tam podane na 100 kg.
Komuś tę grubą knigę pożyczyłam i wcięło, a tak by mi się dziś przydała!
Chlip :-(

> Zarzucanie mi kłamstwa to zwykłe chamstwo i bezczelność.

> J.w.

J.w.
--
XL ludzka bezczelność w totalnym i bezmyślnym zaprzeczaniu wszystkiemu, co
było DOBRE za socjalizmu (a były takie rzeczy - polski len, bielska wełna,