Re: Kefir dobry na wszystko!

Data: 2018-05-29 19:17:30
Temat: Re: Kefir dobry na wszystko!
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

Stokrotka pisze:

> [...]
R-123-4_Zawistowski.pdf

> Nie ma takiej uchwały.

Jest, tylko wstydliwie ukrywana, nawet w sejmie przez 29 lat nie zadbali
o kompletność źródeł historycznych.

> Sprawdzałam pszed momentem mu cały rok 1976.

Trzeba było sprawdzić również rok 1980 -- na przykład to:

http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
WMP19800140064

§8. Traci moc uchwała nr 174 Rady Ministrów z dnia 12 sierpnia 1976 r.
w sprawie wprowadzenia na okres przejściowy sprzedaży cukru na bilety
towarowe oraz sprzedaży komercyjnej cukru, z tym że do wydawania biletów
towarowych na cukier dla osób uprawnionych i sprzedaży cukru na bilety
towarowe stosuje się przejściowo przepisy tej uchwały.

Same kartki, to znaczy chciałem powiedzieć "bilety towarowe" na cukier
z roku 1976 dzisiaj można bez trudu kupić (ja mam kilka schowanych):

https://archiwum.allegro.pl/oferta/kartka-na-cukier-
1976-x-i6056165831.html

Jarek

PS
Zaraz jakaś sierota wyskoczy z tekstem, że tam nigdzie nie jest napisane,
że to kartka na cukier, jest tylko "bilet towarowy", a za jego okazaniem
wpuszczali do sklepu, gdzie była pyszna kiełbasa.

--
I tylko nie wiem czy będę umiał
Znowu pojechać szosą E-ileś