Re: Ketony w moczu - dlaczego?

Data: 2009-09-04 06:55:17
Temat: Re: Ketony w moczu - dlaczego?
Od: "jh" <n...@s...com>

Użytkownik "zinek" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
news:h7pkvs$4js$1@mx1.internetia.pl...
> dieta niewlasciwa ?
> ketony jak sama nazwa wskazuje maja zwiazek z kwasica ketonowa ;) :) :)

Ciągle jestem bardzo śpiący, rano, po kawie jeszcze jako tako, ale tak około
10-11ej, potem około 17ej to po prostu się zataczam. Moja babcia chorowała
na cukrzycę (typu 2). Jeżeli badanie cukru jest w normie, to jak jeszcze
można zdiagnozować cukrzycę? Z badania ogólnego moczu ketony to +/- 5mg/dl,
urobilinogen norm 0.1mg/dl, pH 5.5, ciężar właściwy 1.030, pozostałe są
negatywne, w tym cukier. Badanie krwi z sierpnia - glukoza 87 mg/dl (norma w
laboratorium 60-100), podwyższone trójglicerydy - 178 mg/dl (norma 50-150),
cholesterol też za wysoki 210 (norma 140-200) (LDL 124 mg/dl z normą
50-100), Iron2 (żelazo?) 171 ug/dl (norma 37-156), phos2 (fosfor?) 2.45
mg/dl (norma 2.7-4.5), lymph 45.4 (norma 18-40). Inne, o które pytałem, ale
nikt mi nie odpowiedział i nie wiem, co oznaczają: PDW 8.5 fL (norma 9-17),
MPV 8.2 fL (norma 9-13), P-LCR 12.9% (norma 13-43). Czy to na coś wskazuje?
Niestety u nas lekarz pierwszego kontaktu z reguły trafia kulą w płot. Byłem
już odsłyłany z samostrawieniem się trzustki, a były to bóle kręgosłupa, z
poważną chorobą serca, a okazało się to nerwicą itd. Ostatnio na (moim
zdaniem spowodowane nerwicą) problemy ze ściśniętym gardłem, problemem z
ruszaniem szyją dostałem ibuprofen...

Jakaś sugestia? A może ktoś podpowie, do kogo udać się w Świętokrzyskiem, a
najlepiej w Kielcach z powyższymi objawami...

jh