Re: Komputer i decyzje cd

From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Komputer i decyzje cd
Date: Thu, 4 Feb 2010 16:28:20 +0100

"Chiron" <e...@o...eu>
news:hkekvn$njc$1@news.onet.pl...
> "Robakks" <R...@g...pl>

> He, he- wskaż mi logikę w jego wypowiedziach:-)
>
> --
> Serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Nie wiem Chironie czy pamiętasz te czasy, gdy Jerzy Turyński znany
jako JeT pisywał na psp. Ja wówczas byłem początkującym internautą
i gdy raz wystąpiłem przeciwko krzykaczom atakującym bez zrozumienia
teksty JeTa, to poproszono mnie bym przetłumaczył te teksty na język
"ubranych szympansów" szarpiących się za jaja. Byłem na tyle
skuteczny w swoim dziele, że nawet największe głąby zamknęły gęby
rozdziawiając w niemym zachwycie nad pięknem logiki.
W każdej wypowiedzi Maćka ukrywa się logika. Jeśli chcesz to zacytuj
jakieś kontrowersyjne zdanie, co do którego nie masz pewności, czy
jest logiczne - a ja Ci to przetłumaczę na język dla Ciebie zrozumiały.
OK? :-)
Robakks