Re: Krótsza kończyna - do ortopedy

Data: 2007-03-29 07:16:47
Temat: Re: Krótsza kończyna - do ortopedy
Od: "Mermaind" <j...@p...onet.pl>

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
news:euen70$dhc$1@w3cache.biskupin.wroc.pl...

> No i prośba o polecenie naprawdę dokładnego, rzetelnego i uczciwego
fachowca
> od wad postawy u dzieci we Wrocławiu.

Moim zdaniem najlepszych specjalistów od wad postawy znajdziesz w BMK:
www.bmk.com.pl

Dr Marianna Białek jest naprawdę uznanym specjalistą od rehabilitacji wad
postawy (i diagnostyki)
Moje dzieci były badane przez dwóch ortopedów i paru rehabilitantów
(dobrych), w tym jednego wyszkolonego na kursie u pani Białek (chwalił jej
doświadczenie i wiedzę). Widzę różnicę na korzyść rehabilitantów. Ortopedzi
są dobrzy, gdy trzeba pokroić ;) (trochę upraszczam). Diagnostyka wad
postawy nie jest aż tak prosta, jak by się laikowi wydawało.

Z tego co wiem, nie jest tak prosto ocenić, czy dziecko ma, czy nie, krótszą
nogę. Bo pewną rolę może odegrać nieprawidłowe ustawienie miednicy, dające
efekt krótszej nogi. Wtedy raczej należy spróbować skorygować jej
ustawienie. A to już nie każdy potrafi.

Sprawdzonych ortopedów we Wrocławiu nie znam, ale myślę, że jeśli będzie
taka potrzeba, to w BMK Ci kogoś dobrego polecą.

Pozdrawiam
Jola