Re: Kwarantanna!!! :)

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kwarantanna!!! :)
From: XL <i...@g...pl>
Date: 16 Mar 2020 23:19:21 GMT

<m...@g...com> wrote:
> Kwarantanna
>
> Tak, pojawił się strach.
> Tak, pojawiła się izolacja.
> Tak, pojawiły się zakupy w panice.
> Tak, pojawiła się choroba.
> Tak, pojawiła się nawet śmierć,
> Ale
> Mówią że w Wuhan po wielu latach hałasu
> Można znowu usłyszeć śpiew ptaków
> Mówią że po kilku tygodniach ciszy
> Nieba nie zasłania dym
> Jest błękitne i szare i czyste.
> Mówią że na ulicach Asyżu
> Ludzie śpiewają do siebie
> przez opustoszałe place,
> [...]

Warszawa, wycieczka nauczycieli do Warszawy, na którą zabrał mnie ojciec na
miejsce mamy. Mam 15 lat. Wieczór w hotelu. Nauczycielstwo dancinguje.
Wychodząc ojciec prosi, bym została w pokoju i zamknęła się na klucz dla
bezpieczeństwa, bo jako dyrektor szkoły i kierownik wycieczki powinien
trochę z nimi pobyć, więc wróci późno. Robię jak prosi, bo grzeczne i mądre
dziecko zawsze słucha taty. Włączam radio. Tv niet. Czytam książkę.
Po godzinie od wyjścia ojca puk-puk do drzwi. Nie otwieram - jak prosił
ojciec. Pytam ,,kto tam".
- Gosia, nie wygłupiaj się, otwórz!
Otwieram. Jak mogłabym nie. Przecież to
trzy moje ulubione nauczycielki! Nieco podchmielone, rozchichrane, FAJNE! I
przyszły DO MNIE!
- Chodź, dziewczyno, nie siedź tu sama - w tym hotelu jest młodzież z
Węgier. Chodź, pogadasz, poznasz fajnych ludzi!
- Tata kazał mi tu być.
- TATA WIE, nas tu wysłał.
Idę. Wchodzimy do pokoju pietro wyżej. W pokoju tylko czterech młodych
mężczyzn. Siadamy. Rozmowa się nie klei, panie wychodzą mówiec, że poproszą
resztę i zaraz przyjdą.
Nie przychodzą, ,,reszta" też nie przychodzi.
Rozmowa jak rozmowa - skąd jesteś, jak masz na imię. Węgrzy. Studenci. I
ja. SAMA.
Chyba obiecano im bardziej rozmowną panienkę, bo zaczynają się między sobą
podśmiechiwać, mam wrażenie że ze mnie. Na moje szczęście okazali się OK.
Pożegnałam się i wróciłam do pokoju. Z jednym z nich nawet trochę
korespondowałam potem, niz wartego uwagi.
A moje ,,ulubione nauczycielki"... cóż...
Co byś zrobił, gdyby ktoś zrobił twojej córce to, co one mnie wtedy?
Nawet gdyby też ,,nic się jej nie stało".
Komuna robi z ludzi mięso.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: