Re: Lamblie i motylica - czym to leczyc?

From: Caezar Peonti vel pyteria <p...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Lamblie i motylica - czym to leczyc?
Date: Sat, 12 Sep 2009 03:04:23 -0700 (PDT)

On 12 Wrz, 11:27, mirekm <m...@g...pl> wrote:

> 1. Konsultacja z prawdziwym lekarzem (można poznać po tym, że nie używa
> biorezonansu, nie przepisuje soku noni a poproszony o dyplom nie wyciąga
> zmiętej kserówki podejrzanego dokumentu z Kirgiskiej Akademii Ezoteryki
> i Kontaktów Międzywymiarowych).
> 2. Opisanie "glisty" - choć to może być cokolwiek, np. śluz, coś
> nietrawionego itp.
> 3. Powtórzenie badania kału - pojedyncze ma prawo niczego nie wykryć.
> 4. Nie przyznawanie się do korzystania z biorezonansów -  wstyd się tak
> dawać robić w trąbę.
>
> pozdrawia

> [...]

Bylem juz u paru ''lekarzy'' z pielnymi duplomami w cudownych
klinikach w jednej zostawilem 3 K zl rok mnie leczyl i nic nie
wyleczyl
Glista byla ruchoma wiec to zaden dziwny nie strawiony kawalek...
(badania robione byly przez piekna Pania doktor z pieknym dyplomem
polskiej uczelni)
co do pkt 4 to nie widze wstydu jesli trafia czlowiek na debili a nie
lekarzy to gdzie ma isc powiedz mi ?