Re: Lista wyznawców.

Data: 2020-07-01 11:39:15
Temat: Re: Lista wyznawców.
Od: trybun <L...@j...cb>

W dniu 30.06.2020 o 18:49, XL pisze:

> Tylko, że to są pospolici kapusie, ESBECY, piszący raporciki na kolegów z
> pracy, sąsiadów, pracodawców i rodzinę, i t.d.
> Odróżnuasz, czy Ci wsio ryba?

Jak najbardziej odróżniam Oficerów Wywiadu od wymienionych przez Ciebie
szumowin które tak właściwie nie mają nic wspólnego z ogólnie pojmowanym
wywiadem państwowym. Sprawami o których piszesz powinna zajmować się
policyjna obyczajówka a nie wywiad państwa.

> ?

Z drugiej strony alternatywa wygląda tak że wiadomo kim jest drugi
kandydat, czyli jednym słowem - nic stracić nie mogę.

> A czemu TYLKO W POLSCE niepotrzebny? - ,,nam tu w Polsce" niepotrzebny, ale
> gdzie indziej już tak?

Bo jak napisałem - jest to kosztowny utrzymanek którego rola w państwie
jest całkowici zbędna.